Prima pagină > lup in blana de oaie > Tara in care nu poti fi decit ultras

Tara in care nu poti fi decit ultras

Sâmbătă, 29 Mai 2010, 13:00 Lasă un comentariu Go to comments
Urmare a unei proaste gestionari a relatiilor interumane, nu pot sa le raspund lui Ovidiu si lui joness La coltu’ strazii asa ca o sa le fac onoarea sa le spun aici o a treia varianta: oricine ar conduce tara pentru talpa ei, pentru pulime, carevasazica, traiul va fi acelasi.
Sigur, Ovidiu are dreptate, cheltuielile sint mai mari decit veniturile si guvernantii n-au de unde da, desi uita ca statul e, de fapt, gasca aflata la un moment dat la putere care scoate castanele din foc cu mina poporului si niciodata nu e raspunzatoare de nimic.
Si joness are dreptate, fara indoiala, guvernul e incompetent si trebuie sa plece, a persista in prostie mi se pare adevaratul atentat la siguranta nationala. Pleaca guvernul asta si vine altul, dupa care discutia se reia, si Ovidiu si joness avind dreptate.
Cit despre punctul meu de vedere, treaba e clara: indeferent de guvern sau de compenta acestuia am mers pe aceleasi drumuri pline de gropi indiferent cit de scumpa mi-a fost masina, am platit aceeasi spaga la diversele autoritati din subordinea guvernului, fie ele politie, primarii, garda financiara, opc, sanepid, itm si mai stiu eu care altele inventate trimise sa ia taxa de protectie, jumate pentru buget, cu chitanta, jumate pentru partid, cu mustrarea verbala „aveti grija, ca data viitoare nu va mai iertam”.
Exact, nu ma intereseaza cine conduce tara asta si, din punctul asta de vedere, sint la fel ca un elvetian. Diferenta e ca pe ala nu-l intereseaza pentru ca traieste la fel de bine indiferent cine il conduce, eu, la fel de prost.
  1. Sâmbătă, 29 Mai 2010, 20:42 la 20:42

    si totusi daca ai face un calendar personal al perioadelor bune si rele cum ar arata el? Dar pentru cunoscutii tai?
    dupa ce faci calendarul si incepi sa te intrebi de ce a fost bine si de ce a fost rau … mai ramai elvetia?

  2. Sâmbătă, 29 Mai 2010, 23:50 la 23:50

    Mă bucur că și-au făcut Piticii blog 🙂
    Mă surprinde că Piticii au opinia evreului din banc: ”și tu ai dreptate, și tu ai dreptate” :))

  3. brεb
    Duminică, 30 Mai 2010, 11:13 la 11:13

    Haha, Dorel nu era „luat” pe WordPress.

    Welcome domnu’!

  4. Dorel
    Duminică, 30 Mai 2010, 16:35 la 16:35

    parvan :
    si totusi daca ai face un calendar personal al perioadelor bune si rele cum ar arata el? Dar pentru cunoscutii tai?
    dupa ce faci calendarul si incepi sa te intrebi de ce a fost bine si de ce a fost rau … mai ramai elvetia?

    Pentru cunoscutii cu virsta >50 ani, mai bine a fost pe vremea comunistilor. Pentru ceilalti, neafiliati politic, din cite stiu eu, in orice perioada au trebuit sa se zbata. In categoria asta ma inscriu si eu. Repet, ca mic intreprinzator relatia mea cu statul roman a fost aceeasi, spre zero drepturi si spre plus infinit obligatii.

    @toti cei trei comentatori care mi-au facut onoarea: fara modestie va spun ca nu cred ca e un blog pe care sa va obositi sa-l urmariti. Adica, voi va agitati mult pe politica teoretica in conditiile in care in Romania ceea ce numesc ei politica e, de fapt, prosteala pe fata.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

