Prima pagină > arta si meserie > Telespectator de weekend

Telespectator de weekend

Duminică, 30 Mai 2010, 18:32 Lasă un comentariu Go to comments

Trebuie sa recunosc ca am stat aseara pina tirziu sa vad finala Eurovision culmea, nefiind un meloman si nici macar un atent asupra fenomenului. De ce am stat? M-a umplut curiozitatea dupa titlurile citite in presa noastra cum ca „Ovi si Paula Seling…”. Dom’le, eu nu-l cunosc pe Ovi, n-am auzit de el, daca Paula e cu Seling cu tot (si de ea am mai auzit cit de cit), m-a intrigat familiarul diminutiv Ovi si-atit. Ma rog, i-am vazut, melodia mi s-a parut bunuta, el n-are prezenta scenica, pe ea n-o prinde costumatia de Catwoman. In plus, nu stiu cum poti sa te joci cu focul stind in cur pe scaun, imaginea asta mi s-a parut in contradictie cu dinamismul piesei.

Cit despre cistigatoare, ce sa spun? Mi-au placut melodia si inocenta studiata a unei tipe care, la 18 ani e, totusi, tatuata.

In final, va marturisesc ca am o intrebare: va avea vreodata neam de neamul nostru de romani o sala macar jumate cit aia?

Categorii:arta si meserie
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

