Prima pagină > Uncategorized > Odihneasca-se in pace

Odihneasca-se in pace

Joi, 15 Iulie 2010, 22:15 Lasă un comentariu Go to comments

Daca nu ma abonam la Leacul Durerii n-as fi citit o noua explicatie gasita de Tudorina cu privire la sinuciderea Madalinei Manole. Ce-am remarcat e faptul ca toata lumea incearca sa inteleaga si sa explice rational un gest profund irational, ca accepta ca mesajul de pe telefon e scris de un om care stie ce face dar care, in secunda urmatoare, isi lasa de izbeliste insusi scopul existentei omului ca specie si al lui ca individ.

Parerea mea e ca oricit de greu ar fi de acceptat, si persoanele foarte apropiate si cele foarte cunoscute oricaruia dintre noi poate suferi de dereglari psihice in diferite grade iar celorlalti, ‘nesuferinzilor” nu le ramine decit incercarea de a le vindeca sau luarea la cunostinta, cu tristete, a consecintelor faptelor lor neimputabile rational. Bine ca e ala mic sanatos.

Categorii:Uncategorized
  1. Vineri, 16 Iulie 2010, 19:00 la 19:00

    Buna, Dorel.
    Eu n-am zis nicium ca ea n-ar fi avut o problema, din contra. Premisa de la care plec e ca actul suicidal s-a facut pe fondul depresiei.
    Problema e ce a cauzat aceasta depresie. In articol am vorbit de doi posibili factori, tinand cont si de mesajul de pe telefon si de faptul ca ea tinea diete drastice de slabit. 1) in industria muzicala femeile trebuie sa indepleneasca niste standarde drastice de frumusete. 2) imbatranirea inseamna devalorizare, mai ales in cazul femeilor.
    Pentru mii de femei, lupta pentru silueta inseamna nefericire, niciodata nu se cred suficient de perfecte si pun esecurile lor pe seama fizicului.
    In al doilea rand, vina e si a industriei muzicale din Romania care promoveaza numai femei tinere, punand pe primul loc fizicul si abia apoi vocea si talentul.

  2. Vineri, 16 Iulie 2010, 20:37 la 20:37

    Tudorina, sint onorat de vizita, si asta in primul rind 🙂
    In al doilea rind, cunosc problema luptei cu silueta indeaproape dupa cum cred ca orice barbat insurat cu o femeie careia inca ii mai pasa cum arata o cunoaste. Poza din avatar e a mea, fiica-mea are o mama, you get the picture 🙂
    In al treilea rind, e clar ca un om care face gesturi radicale are o problema iar eu n-am zis nicicum ca tu ai fi spus ca n-are una 😛 ci doar am recunoscut, implicit, ca cele citeva cuvinte de aici n-ar fi fost scrise daca n-as fi citit blogul tau. Iar parerea mea e ca unele lucruri ar trebui acceptate ca atare comentate mai putin (desi admit ca s-ar putea sa gresesc) 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

