Prima pagină > Uncategorized > Tatoi, ce sînt ăia unguri de trebuie dați afară?

Tatoi, ce sînt ăia unguri de trebuie dați afară?

Sâmbătă, 7 Septembrie 2013, 21:58 Lasă un comentariu Go to comments

Mulțumită lui Vlad Petreanu am fost pe Arena Natonala 20130906_203136 la meciul România – Ungaria și nu pentru că-s eu mare microbist ci pentru a-i arăta fiică-mi, în vîrstă de cinci ani jumate, ce înseamnă  un stadion

și un spectacol fotbalistic.

A fost o seară extraordinară, România a cîștigat după un meci frumos marcînd repede

(fapt ce a dus la o destindere rapidă a spectatorilor) și dominînd, lucruri ce cred eu că au contribuit decisiv la frumusețea spectacolului (alta era calimera dacă jucau prost, erau conduși sau mai știu eu ce ar mai fi putut să nu placă majorității spectatorilor, adică celor români).

Deși am plecat spre stadion cu oarece emoții referitoare la securitatea personală (meciul fiind considerat drept unul de risc major) am fost plăcut surprins de civilitatea suporterilor (cel puțin din locul din care am urmărit noi meciul).

N-am ințeles, totuși, de ce a trebuit fluierat imnul lor

și probabil nici majoritatea celor care au facut-o, și n-au făcut-o toți (e ilogic sa arăți lipsă de respect – fluieratul – ridicîndu-te în picioare în semn de respect). Tot de neințeles a fost și scandarea „Afară, afară cu ungurii din țară”, scandare ce-a nedumerit-o și pe fiică-mea făcînd-o să-mi pună întrebarea din titlu. A mai fost o scandare mizerabilă pe final, la 3-0, dar toate devierile astea de la un comportament pe care eu il consider normal n-au fost consistente ca vehemență și durată. Nu sîntem pierduți 🙂

Una peste alta, a fost un moment de vis,

o experiență care cu greu va mai putea fi egalată în mintea unui om care a avut una apropiată de perfecțiune

la o vîrstă atît de fragedă. Cît despre meci, cică a fost frumos, dar cine s-a uitat la el? Tot ce știu e că am auzit Ciuleandra de 3 ori.

scuzați calitatea filmărilor, sînt din arhiva personală, obținute c-o săpunieră

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

